ארגון הנמצא בצמיחה זקוק לכל מנוע, מנוף וערוץ פעילות שיכול לרתום, מחד, וחייב למקסם, למצות ולדייק משאבים, מאידך. שיווק מוטה צמיחה הינו שיווק הלוקח בחשבון היבטים שונים של ארגון צומח ושוק מתפתח, קהלים משתנים ומוצרים ושירותים חדשים – ובהתאם תמהיל שיווק משתנה וגמיש ופעילויות חדשניות ויצירתיות.
ייעוץ שיווקי ואפיון מנופי צמיחה – ערוצי שיווק ופעילות מקדמת צמיחה
• אפיון, אבחון וניתוח השיווק והמכירות
• הכוונת תהליכי השיווק
• בניית תוכניות חדירה לשווקים חדשים מבוססות ויעילות
• עריכת תוכניות שיווק מותאמות, בולטות ומדויקות, מלהיבות ואפקטיביות
• בניית מנופי צמיחה תשתיתיים כמו רשתות מפיצים, זכיינות ועוד
• שיפור את תהליכי המכירה, הגדלת מכירות ומכירה יקרה ורווחית יותר
• ניהול מועדוני לקוחות ורשימות תפוצה
• שימוש חכם ואפקטיבי ברשת האינטרנט, במובייל וברשתות החברתיות, ניהול הנוכחות ופיתוח הפעילות
• ניהול חכם ונכון של פעילויות השיווק המגוונות, בדגש על שילוב און ואוף ליין ופעילות גלוקאלית ומגזרית
• הקמת, הדרכת והכשרת מחלקות שיווק, מכירות ושירות
• ליווי השיווק במיקור חוץ
• ניהול שיווק, תקשורת שיווקית ושירות